Bli scout i Kävlinge scoutkår!

I Scouterna hittar du både utmaningar och nya kompisar, oavsett var du bor eller hur du gammal du är. Här kan du uppleva äventyr i naturen, upptäcka nya sätt att lösa problem eller bara ha kul tillsammans medan vi utforskar världen. Och du är självklart med och bestämmer vad vi ska hitta på.

Prova på

Vill du testa först? Självklart, kom bara ner på ett ordinarie möte och prova på. Du kan läsa mer om vilken avdelning som du skall gå på och när dessa träffas under avdelningar.

Intresseanmälan

Du kan göra en intresseanmälan som skickas direkt till vårt medlemsregister. Fyll i uppgifterna på sidan du kommer till så hör vi av oss till dig inom kort. Fält som är markerade med * är obligatoriska.

Länk till intresseanmälan >>

Bli medlem

För att sedan bli medlem i vår kår skriver du helt enkelt ut filerna nedan, fyller i och lämnar in på ett avdelningsmöte. Ingen skrivare? Ingen fara, vi har exemplar färdiga att fylla i. Fråga bara en ledare.

Frågor?

Har du frågor eller funderingar? Hör av dig här.

Vi hoppas vi ses!