Bli scoutledare eller hjälpledare!

22 maj, 2019 av David Mechler

Bli scoutledare eller hjälpledare så att fler barn och unga kan göra världen bättre.

I Scouterna får barn och unga från alla delar av samhället träffa nya kompisar och uppleva äventyr när vi engagerar oss i vår omvärld. Var och en får chans att utvecklas i en trygg miljö där alla får vara sig själva. Vi söker fler ledare till vår scoutkår så att fler barn och unga får uppleva scouting. Som ledare erbjuds du ett roligt och spännande uppdrag där vi tillsammans lär genom att göra.

Vi hoppas och tror att där finns fler vuxna som kan tänka sig att bli engagerade i vår förening.

Är du intresserad av att göra skillnad? Är du intresserad av en mer spännande fritid? Hör av dig till en avdelningsledare eller via hemsidans kontaktformulär.

Skaffa en mer spännande fritid from Scouterna on Vimeo.